| 喝出健康:咖啡是健康食品
其他好处
咖啡、咖啡因与健康每天都在被研究。全世界都有数以百计的新研究成果被发表。实际上,NCA的SAG(一个由科学家、博士和学生组成,以对健康持严谨态度地收集、观察和分析,基于基础研究的科学论文,SAG也吸纳基金以资助有意义的研究得以完成。
专家揭示其他有关喝咖啡的好处。饮用咖啡被证明可以降低80%的患肝硬化的风险,有助于在药物疗法失效时控制气喘病及其发作,适度降低发生冠心病的发生,同时还可抑制头痛、调节心情、预防溃疡、抵消因吸烟和烈性酒精的摄入。
综上,研究显示饮用咖啡的好处大于坏处。Vanderbilt大学咖啡研究所的科研家Tom
DePaulis博士说:对大多数人,饮用咖啡只带来很少的坏处,但却有很多好处!
Other
Benefits
Research continues every day on coffee, caffeine and health.
Hundreds of new studies are published every month by scientists
and research institutes around the world. In fact, the NCA’s
Scientific Advisory Group (SAG), a committee of scientists,
doctors and serious students of health issues, monitors and
analyzes the scientific literature on a regular basis. SAG
also selectively funds promising research proposals for completion.
The literature
reveals many other benefits of coffee drinking as well. Coffee
consumption has been proven to cut the risk of liver cirrhosis
by 80%, to help manage asthma and even control attacks when
medication is unavailable, and in moderation to decrease the
risk of developing acute coronary disease. It’s also shown
that coffee can stop a headache, boost mood, prevent cavities,
and even offset damage of smoking and heavy alcohol intake.
“Overall, the
research shows that coffee is far more healthful than it is
harmful,” says Tom DePaulis, PhD, research scientist at Vanderbilt
University’s Institute for Coffee Studies. “For most people,
very little bad comes from drinking it, but a lot of good.”
<<<
返回
|